Када дође време за замену гума (летњих зимским) шта учинити са два пара пнеуматика од којих је један истрошенији?
На коју осовину ставити гуме са дубљом „шаром“, а на коју оне исторшеније? Битно питање. Уосталом, трошење гума на погонској осовини је због повећаног оптерећења знатно веће.
Боље гуме увек треба ставити на задњу осовину, без обзира на врсту погона, објаснио је немачки „ТÜV„. То је кључно за стабилност возила.
Како преноси „Autо-Zeitung„, са лошијим гумама на задњој осовини може доћи до „бега“ задњег дела возила, односно преуправљања, поготово у кривинама.
Ипак, немојте занемарити предње гуме које увек треба да имају довољну дубину профила, јер су оне изузетно важне за прецизност управљања, понашање при кретању, кочењу на мокрим путевима, по леду и снегу.
Оне такође играју важну улогу у одржавању правца кретања у случају аквапланинга.
Како би се избегло претерано различито трошење, гуме на предњим и задњим осовинама треба „ротирати“ на сваких 10.000 до 15.000 километара.
Zdrav podsticaj: Dodajte ovu namirnicu u kafu i uživajte u još boljem ukusu
Преузмите андроид апликацију.