Почетна > Бизнис
Бизнис

Већина задовољна услугама „Пошта Србије”

Истраживање степена задовољења потреба корисника поштанских услуга у циљу свеобухватног сагледавања стања на тржишту, које је почетком 2024. године спровео РАТЕЛ, показало је да је већина корисника задовољна опсегом услуга „Поште Србије”, њих 76 одсто, а 89 одсто испитаника је рекло да се у поштама пружају услуге помоћи при пружању е-услуга државне управе.
Фото: PrtSc/Samo Novi Sad/YouTube

Током истраживања је анкетирано 1.200 физичких и 300 правних лица на национално репрезентативним узорцима, преноси Танјуг.

Како се наводи у саопштењу РАТЕЛ-а, од добијених резултата истраживања у вези са универзалном поштанском услугом коју пружа јавни поштански оператер „Пошта Србије” резултати само за физичка лица су да је већина физичких лица (76 одсто) задовољна опсегом (скупом) услуга које „Пошта Србије” пружа.

Како се наводи, 92 одсто испитаника задовољно је услугама усмереним према рањивим категоријама становништва (стара лица, инвалиди). Квалитет писмоносне и пакетске услуге је у већини случајева (78 одсто и 76 одсто) оцењен као задовољавајући, мада је у претходних годину дана 59 одсто испитаника имало негативно искуство уручивања писама/пакета услед закашњења.

Како се додаје, 85 одсто испитаника задовољно је тренутном близином поште, а највише незадовољних има у ретко насељеним руралним насељима (27 одсто).

У саопштењу се додаје да 76 одсто испитаника сматра да је радно време пошта усклађено са њиховим потребама. Рад пошта суботом је важан за 73 одсто становништва на урбаном подручју.

Истраживање је обављено и за експрес поштанске услуге, пре свега код пет поштанских оператера значајне тржишне снаге „Акс експрес”, „Бекс експрес”, „Сити експрес”, „Де експрес”, „Пост експрес” – „Пошта Србије”, а резултати само за физичка лица су да је 84 одсто испитаника користило експрес поштанске услуге у претходној години.

Најчешће замерке које се упућују оператерима односе се на кашњење доставе пошиљака (59 одсто замерки), недостављање пошиљака до врата стана/куће (53 одсто) и проблеме са предајом пошиљака за слање (39 одсто).

Постојање пословница поштанских оператера (83 одсто испитаника) и пакетомата (74 одсто) курирских служби у близини процењено је као јако важно. Могућност плаћања поштарине и откупног износа платним картицама код курира је процењена као значајна за 74 одсто корисника поштанских услуга.

Vučić: Iskopavanja litijuma ne može da bude bez najviših ekoloških standarda

Преузмите андроид апликацију.