Пре уласка у аутоперионицу, потребно је уклонити све остатке снега и посебно леда.

Када је у питању правилна нега возила током зиме, мишљења су разна.
Добронамерни савети иду од савета да зими што чешће перемо возила у аутоперионицама, па све до савета да избегавамо свако прање аутомобила, како бисмо заштитили лак.
Аутомобил, током зиме, треба подједнако често прати, као и током летњих месеци.

Неоспорно је да чист аутомобил може раније да се опази на путу, поготово по лошем времену, захваљујући одсјајима светлости.
Међутим, од увођења обавезних дневних светала за аутомобиле, ова предности више није толико пресудна.
Да ли је истина да је аутомобил зими загађен остацима соли на путу? Да и не. Изјава да зимска прљавштина има енормно корозивни учинак на лак, односно да се мора што чешће уклањати, односи се само на претходно оштећене делове аутомобила (огреботине или љуштење). Међутим, беспрекорно лакиране површине лако се могу носити с тим нападима прљавштине.

У перионицу не би требало да идете када су температуре испод -10 степени Целзијуса. Требало би да избегнете термички шок, када вода из аутоперионице, чија је температура око 10 до 30 степени Целзијуса, покрије делове возила који су недавно били изложени леденој хладноћи.
Пре уласка у аутоперионицу потребно је уклонити све остатке снега и леда јер их четке могу повући преко каросерије попут шмиргле! Додатни и скупи супер програми с врућим воском или заштитом подвозја нису потребни с техничке тачке гледишта возила.
Smemo li da točimo gorivo dok je motor automobila upaljen? Ovo je jedini ispravan odgovor
Преузмите андроид апликацију.