Данас је у компанији “Хајнeкен Србија” у Новом Саду представљана последња инвестиција од 16 милиона евра чиме је она тренутно једна од технолошки најнапреднијих у региону.
Пивара је добила додатну линију за лименке и унапређену линију за стаклену амбалажу, при чему је повећана оперативна и логистичка ефикасност, а емисије угљен-диоксида смањене су за више од 1000 тона годишње. Све то је допринело и повећању производње и упослености пиваре за готово 50 одсто.
Представљању инвестиције присуствовали су Милан Ђурић, градоначелник Новог Сада, генерална директорка “Хајнекен Србија”, Неда Ђокић, председник Покрајинске владе Војводине, Игор Мировић и амбасадор краљевине Холандије у Србији, Јост Реинтјес.
Градоначелник Ђурић говорио је о наставаку дугогодишње успешне сарадње са компанијом Хајнекен са Градом Новим Садом као и о досадашњем, али и будућем пословању и улагању компаније.
„Овде ради 200 запослених људи. Ја вам желим да се тај број повећа. Да отворите врата нових тржишта и да се на тај начин повећа број запослених људи, а мени као градоначелнику ће то пуно значити“, рекао је Ђурић.
Нови Сад место где се налази највећа пивара у региону
„Компанија Хајнекен Србија представља један од доказа да је Нови Сад одлично привредно окружење и да привлачи светске инвеститоре. Таквих примера послењој деценије је заиста много. У наш град последњих 10 година су дошле велике светске компаније. То је допринело да имамо и већи број запослених, 2012. године смо имали 19 одсто незапослености, а данас је она 6,1 одсто. Такође, важно је и повећање броја запослених, а то је 43.000 више у односу на 2012. годину“, истакао је Ђурић и додао:
„Осим што ме радује њихово успешно пословање, које се итекако рефлектује на економске параметре и показатеље у нашој локалној самоуправи, још ме више радује када знам да те компаније поштују место у којем послују, једна од њих је свакако и Хајнекен Србија.“
Градоначелник се осврнуо на досадашњу сарадњу Хајнекена и Града, као и на сарадњу са Еxит фестивалом и разним новосадским организацијама.
„У сарадњи Хајнекена и Града, током године реализовале су се бројне активности. Почев од Еxит фестивала, заједничке кампање са Ауто-Мото Савезом Србије о безбедности у саобраћају па све до сарадње у области екологије. Тада су запослени Хајнекена садили саднице дрвећа. Такође показали су и друштвену одговорност за време пандемије, када су донирале не мала средства за куповину респиратора“, рекао је Ђурић.
„Врло је видно да је фокус ове компаније на одрживом пословању и да се води рачуна о целокупном процесу од зрна јечма до уживања конзумента у чаши хладног пива. То су препознали и потрошачи пива који су указали поверење широкој лепези производа које та компанија има у свом потрфолију, зато тако успешно послују и у стању су да улажу не мала средства у реновирање производње, како смо чули 16 милиона евра.“
„Челни људи компаније су нам данас током састанка изнели податке о до сада реализованим инвестицијама, као и планове за будућност који су усмерени на развој и обилују иновативним идејама. Како сам увидео током обиласка постројења, компанија је веома посвећена уштеди природних ресурса и смањењу потрошње енергије, а једнако су посвећени бризи о запосленима. Желим им срећан наставак рада и још много инвестиција и да се у будућности увек срећемо овако лепим поводом“, рекао је Ђурић.
Директорка комапније “Хајнекен Србија”, Нада Ђокић говорила је о значају ове инвестиције, као и улоге пиваре у пословању компаније, али и о плановима за будућност.
„Компанија је до сада уложила више од 220 милиона евра, а само у последње две године, капиталне инвестиције уложене у пивару у Новом Саду износиле су 16 милиона евра. Као једна од технолошки најнапреднијих у региону, пивара има изузетан значај за нашу компанију и развој компанијског портфолија, како на локалном, тако и на међународном плану. Доприносећи развоју локалне привреде, својим друштвено одговорним пословањем, желимо да останемо поуздан партнер просперитета овог дела наше земље, али и целе Србије“, истакла је директорка.
Хајнекен Србија је постала лидер на тржишту пива.
„У последње две године капитална инвестиција уложено је у ову пивару, међу којима је инвестиција за додатну линију за производњу лименики, као и технолошки нахођеној линији за стаклену амбалажу, износиле су 16 милиона евра, то је до сада највећа инвестиција. Овим смо уједно и значајно унапредили нашу логистичку произвољну ефикасност за 50 одсто, истовремено смо смањили емисију угљен-диоксида у дистрибуцији за више од 1000 тона. То значи 20 одсто мање од онога што смо имали претходне године“, нагласила је Ђокић.
Она је додала да је овом инвестицијом заокружен цео процес и задовољене све потребе тржишта што се тиче паковања.
„Сада имамо линију за производњу лименки, за производњу повратне и неповратне стаклене амбалаже, линију за точну бурад, која се користи у кафићима и линију за пластичну амбалажу. У свему што радимо, посвећености пословању на одржив начин и у стварању додатне вредности за заједницу, с тим у вези чак 84 одсто свих сировина које користимо у производњи пива, долази из Војводине, а вредност на годишњем нивоу износи 11 милиона евра“, истакла је Ђокић.
Амбасадор краљевине Холандије у нашој земљи, Јост Реинтјес, осврнуо се на међусобну сарадњу Србије и Холандије и истакао значај холандских инвестиција.
– Наша заједница холандских компанија овде стално расте. Билатерална трговина између Холандије и Србије премашила је милијарду евра, а Холандија и даље представља један од најзначајнијих извора ФДИ инвестиција овде. Поносан сам што видим да су компаније попут Хајнекена постале пример добрих пракси у области инвестиција“, рекао је Реинтјес.
Druge “Novosadske pozorišne igre” od 8. do 15. maja u Novom Sadu
Преузмите андроид апликацију.