Литванија је покренула туристичку кампању уз помоћ вештачке интелигенције која је генерисала све специфичности ове балтичке земље.
Како преноси сајт „Шенген виза инфо“, на њиховој службеној страници престављена је кампања која садржи на стотине слика које су подстакле вештачку интелигенцију да замисли ову земљу у прошлости и блиској будућности.
Интересантно је да је у поруци која је намењена посетиоцима наведено да вештачка интелигенција може имитирати ствари које су лепе и надахњујуће, али да су ипак потребни реални људи да искусе све што је понуђено.
Кампања је усмерена на четири туристичка тржишта – Немачка, Пољску, Велику Британију и Израел.
Литванију је прошле године посетило двоструко више међународних туриста него 2021. док је 1,1 милион гостију у овој земљи провело макар једну ноћ.
Трећину посетилаца су чинили гости са поменута четири тржишта на која ове године Литванија рачуна.
Према подацима са њиховог сајта, туристима се препоручује главни град Вилниус као место средњовековних чуда и раскошне готичке и руско орјентисане барокне архитектуре.
Преузмите андроид апликацију.