Већ четири године расте број рекламација на услуге рентакар компанија и њихових посредника, а потрошачи се жале на неочекивано високе рачуне, преплаћено осигурање или отказане резервације унапред закупљених возила.
Мрежа европских потрошачких центара (ЕЦЦ) приметила је у прошлој години значајан пораст притужби на ове компаније и то је био један од најчешћих проблема који су потрошачи пријављивали ЕЦЦ-у.
Како наводе у најновијем извештају, у 2021. години забележено је 2.545, 2022. за хиљаду примедби више, а прошле године чак 4.248 жалби потрошача.
У овој години је забележено још хиљаду рекламација више него у 2023. години. Раније се сматрало да је тај број повећан због пандемије, међутим, сада је јасно да постоје други проблеми због којих се потрошачи жале на ове услуге.
Потрошачи су се суочавали са проблемима приликом преузимања возила, али и притисцима да плате додатно осигурање возила. Рекламације које је регистровао ЕЦЦ показују да је било много примера да су купци изјавили да су били присиљени да купе и додатне услуге како би добили аутомобил на коришћење.
Ruski proizvođač kamiona očekuje pad prodaje za skoro četvrtinu
Преузмите андроид апликацију.