Пред новим извршним директором компаније је веома тежак задатак, а он је већ предузео прве кораке како би се зацртани план и остварио.
Последњих година Твитер је спровео бројне експерименте, увели су различите нове опције, па чак и могућност зараде за кориснике с већим бројем пратилаца.
Такође, дошло је до промене у самом врху компаније јер је прошле године оснивач мреже Џек Дорси напустио Твитер и палицу предао новом CEO-у – Парагу Агравалу.
Он ће, заједно с новим шефовима сектора за потрошаче у Твитеру, покушати да оствари веома амбициозан план – до краја следеће године желе да повећају број дневних корисника те друштвене мреже за чак 100 милиона.
Није тешко закључити да је пред њима јако тежак задатак, а да би у томе успели биће потребно да развијају нове производе и опције, али пре свега је погтребно да „ангажују“ постојеће и нове кориснике да чешће користе ту мрежу.
Како су у разговору за The Verge рекли из Твитера, проблем мреже није у привлачењу нових корисника, већ у њиховом задржавању – јер људи дођу на Твитер, пријаве се, али онда не знају што да раде. Не желе одмах твитују и објављују садржај, не знају кога прате па на крају одустану од те мреже.
Део проблема, открили су из компаније новинарима, био је и у унутрашњој организацији и дисфункцији унутар самог Твитера, што би требало да се промени с новим извршним директором. Он је реорганизовао извршни тим око три главна сектора (сектор производа за потрошаче, за приходе и за кључну технологију) те свака од тих дивизија има самосталност у доношењу одлука и организовању сопствених тимова задужених за дизајн и развој.
Као један од приоритета Агравала јесте да се Твитер начини још прилагођенијим сваком појединачном кориснику – што намеравају да остваре коришћењем машинског учења и AI-ја који би требало да кориснику приказује твитове који би им били занимљиви и имали би важност за њих.
„Један од кључних проблема је што имамо фантастичан садржај на Твитеру који се често објављује у стварном времену и морамо пронаћи начин да тај садржај прикажемо тим новим корисницима једном када схватимо шта они воле“, рекао је за The Verge Арно Вебер из сектора за производе.
Један од начина на који то желе да ураде јест коришћењем опција као што је Communities, односно заједница које тестирају, а које су комбинација група на Фејсбуку и Редита и у којима се окупљају (и твитују) особе сличних интереса.
Такође, јасно им је да је, по узору на ТикТок, данашња комуникација и дељење садржаја више оријентисано ка визуелном садржају, односно фотографијама, видео записима и другим таквим форматима па ће и на томе порадити како би испунили зацртани циљ, односно привукли бројне нове кориснике.
Преузмите андроид апликацију.