Твитер (Twitter) тестира нову опцију која омогућава корисницима да деле „белешке“ до 2.500 речи.
Из компаније кажу да је овај потез одговор на то што људи користе фотографије како би објавили дугачке постове и најаве догађаја или усмеравају пратиоце на линкове ван мреже. Тренутно ограничење објава је 280 карактера.
Тестирање ће трајати два месеца и укључиће малу групу корисника из Канаде, Гане, Уједињеног Краљевства и Сједињених Америчких Држава.
Нова функција има за циљ да задржи публику у Твитеровом екосистему, при чему читаоци могу да виде наслов и приступе дужој белешци кликом на објаву.
– Откад постоји платформа, писци су на Твитеру делили свој рад, промовисали се, дизали читаност и покретали дискусије – све осим стварног писања – рекла је компанија у најави „Notes“ опције. „Са белешкама, циљ је да се попуни део који недостаје.“
Овај потез је уследио након што је Твитер прошле године купио холандски стартап Revue.
У среду је речено да Revue постаје Notes и да ће, поред дугачких објава, омогућити додавање гифова и фотографија. Такође, постојаће могућност измене поста након објављивања.
Лаура Тугуд, стручњак за друштвене мреже, рекла је за Би-Би-Си да је ово значајан корак за Твитер. Она сматра да ће ова функција подстаћи људе да буду ангажованији на мрежи.
– Нова опција значи да ће Твитер бити у позицији да се такмичи са платформама за блоговање и потенцијално привуче нову публику – објашњава.
„Такође ће подстаћи постојеће кориснике да блогују на Твитеру, уместо да то чине на другим сајтовима, што ће задржати публику на платформи.“
Твитер је још 2017. омогућио дуже објаве и повећао број карактера са 140 на 280.
Најновији потез долази усред испитивања пословних перспектива Твитера након уговора о продаји Илону Маску.
Компанија је у априлу објавила да ради на дугмету за уређивање, убрзо након што је Муск – који је тражио такву функцију – открио да је купио велики део акција у компанији. Ипак, Твитер наводи да ови догађаји нису повезани.
Маск је такође рекао да види потенцијал у систему претплате у којем би владе и компаније плаћале коришћење платформе.
Ники Асхер, професорка новинарства на Универзитету Илиноис, каже да је тешко знати да ли Твитер испробава нове формате због профитабилности или из истинске жеље да унапреди платформу.
-У овом случају, једна од ствари које сигурно знамо је да људи не воле да читају дугачке текстове на мрежи – каже она.
Преузмите андроид апликацију.