Почетна > Бизнис
Бизнис

Твитер профитирао од реклама

Квартални приход Твитера од оглашавања у последња три месеца 2021. порастао је за 22 посто у односу на претходну годину, на 1,41 милијарду долара, али је мањи од прогноза аналитичара који су очекивали да ће износити 1,43 милијарде долара.
Фото: Unsplash/Souvik Banerjee

Компанија са седиштем у Сан Франциску је известила данас да је забележила раст броја корисника у четвртом тромесечју и да предвиђа укупне приходе у првом кварталу 2022. у распону од 1,17 до 1,27 милијарди долара, што је испод медијан прогнозе на Волстриту, од 1,26 милијарди долара, пише Телеграф Бизнис.

Твитер је саопштио да „знатно напредује“ ка испуњењу свог циља од 315 милиона корисника и 7,5 милијарди долара укупног годишњег прихода до краја 2023, додајући да очекује убрзање раста броја корисника у Сједињеним Државама и на међународном нивоу ове године, извештава Ројтерс.

Финансијски ефекат од активних корисника, односно од корисника који прегледају огласе на овој друштвеној мрежи – порастао је за 13 процената на 217 милиона у четвртом кварталу, наспрам консензусне процене економиста од 218,5 милиона, према подацима Рефинитива, пише Телеграф Бизнис.

То је, ипак, пораст у односу на 211 милиона корисника у претходном кварталу.

У Твитеру је у току реализација великих пројеката као што је отварање простора за аудио ћаскања и објава саопштења за јавност, с циљем да се оконча дуготрајна стагнација и привуку нови корисници и оглашивачи.

Међутим, пословни резултати из последњег квартала доводе у питање ове планове пошто су аналитичари очекивали јаче знаке напретка.

Твитер је, такође, најавио нови програм откупа акција у вредности од 4,0 милијарде долара, након откупа од две милијарде долара одобреног 2020.

Акције компаније на трговању пре отварања Волстрита порасле за 4,0 одсто.

Dinar prema evru bez promene, kurs 117,5835

 

Преузмите андроид апликацију.