Туристичка организација Србије (ТОС), учешћем на десетом Међународном сајму туризма „Place2Go“ у Загребу, наставља да промовише туристичку понуду Србије.
У данима трајања сајма, од 24. до 26. марта, тржишту Хрватске биће представљена туристичка понуда Србије, кратки одмори у градовима, културни туризам, фестивали и манифестације планирани да се одрже током лета, као и богата понуда Србије за љубитеље природе, авантуре и активног одмора, наводи се у саопштењу ТОС-а.
На штанду ТОС-а, своју понуду представиће и представници локалних туристичких организација Београда, Лознице, Новог Сада, Сремских Карловаца, Новог Пазара, Старе Пазове, Сокобање, Сомбора, Крагујевца, Темерина и Ваљева, као и хотел „Пупин“ из Новог Сада.
Првог дана Сајма штанд ТОС-а посетила је Јелена Милић, амбасадорка Србије у Хрватској.
Тржиште Хрватске је за Србију веома значајно, јер су туристи из ове земље у првих 10 по броју остварених ноћења.
Само у 2022. години у Србији је боравило око 90.000 туриста из Хрватске (што је 41 одсто више у односу на 2021. годину) и реализовали су више од 190.000 ноћења (127 одсто више у односу на 2021. годину).
Највише посећују градове, Београд, Нови Сад, Суботицу, и туристичку понуду Западне Србије.
Туристичка организација Србије, и ове године, планира интензивну кампању на тржишту Хрватске, организовањем студијских путовања за новинаре и инфлуенсере, као и оглашавањем на порталима и дигиталним каналима комуникације.
Сајам „Place2go“ отворили су Мартина Цигљевић, помоћница саветника председника Републике Хрватске за економију, Јосип Павић, државни секретар у Министарству туризма и спорта Републике Хрватске, Ана Павичић Касељ, помоћница министра за енергетику у влади Републике Хрватске и Славен Жабо, директор комерцијалних послова Croatia Airlines, пожелели добродошлицу и успешан сајам свим излагачима.
Учешће на сајму потврдило је више од 200 излагача из 20 држава.
Преузмите андроид апликацију.