Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Топ пет технолошких трендова који ће обликовати туризам у 2024. години

Значајни технолошки напредак, укључујући вештачку интелигенцију (AI) и зелену технологију, требало би да обликују туристичку индустрију током 2024. године, доносећи позитивне промене за путнике, хотелијере, власнике некретнина, менаџере за изнајмљивање за одмор, туристичке компаније. Tourism Reviev представља топ пет технолошких трендова који утичу на туризам у 2024.
Фото: Pexels/The Lazy artist gallery
Генеративни AI

Генеративни AI, која се сматра следећом генерацијом вештачке интелигенције, пружа руку помоћи путницима током процеса резервације, поједностављује послове стручњака за путовања и нуди власницима некретнина, од хотелијера до домаћина за изнајмљивање, могућност да поједноставе своје пословне операције, уз уштеду времена.

Зелене технологије у успону

Зелене технологије су еколошки прихватљива решења која имају за циљ смањење људског утицаја на животну средину. Ове године ћемо видети више технолошког напретка у сектору одрживости, укључујући већу аутоматизацију и коришћење алтернативних извора енергије за смањење емисије угљеника.

Велике корпорације као што су Google и Apple обећале су да ће постићи нулту емисију до 2030. Поред тога, многи хотели, приватни смештаји и други независни смештај више су посвећени еколошкој прихватљивости, што резултира већим бројем резервација и задовољством гостију.

Све је брже захваљујући 5G

Путници сада могу да уживају у бржој повезаности, укључујући побољшане брзине ТВ-а и интернета и поуздане мобилне везе. 5G је још један технолошки тренд који ове године обликује индустрију туризма. Ово је већ показано у удаљеним областима, па чак и на бродовима за крстарење.

Поред тога, број 5G приступних тачака се брзо повећава, подржавајући резервације на друштвеним мрежама и импресивна искуства са висококвалитетном виртуелном реалношћу високе резолуције или стримингом на MICE догађајима.

Штавише, 5G технологија је дизајнирана да смањи потрошњу батерије и повећа компатибилност са више уређаја. Уз то, имплементација IoT (Internet of Things) сензора ће олакшати анализу података.

Снажан утицај мобилних апликација на B2B

Очекује се да ће мобилне апликације наставити свој раст у B2B сектору због погодности и повезаности које нуде.

Према студији Booking Group, 76% међународних путника цени мобилне апликације, јер оне смањују стрес повезан са планирањем путовања. За поређење, 60% би користило апликацију која промовише одрживи туризам и нуди награде. Поред тога, инфлуенсери сарађују са партнерима на друштвеним медијима како би олакшали резервације путем различитих канала. Са порастом придружених програма и тржишта е-трговине, свако може постати креатор путовања и добити проценат од резервације.

Успон стратешке технолошке сарадње и интеграције

Све више туристичких компанија формира сарадњу како би прошириле свој досег и ојачале. На пример, у децембру 2022. Expedia Group је склопила B2B уговоре са компанијама Iberia и Rianair. Додавањем партнера, Expedia је повећала свој приход за 55% у прва три месеца 2023. у поређењу са истим периодом претходне године.

Ne bacajte plastične flaše, mogu vam biti spas u domaćinstvu

Преузмите андроид апликацију.