Градоначелник Чачка Милутин Тодоровић изјавио је данас да би до лета требало да буду обновљени локални путеви у чачанским месним заједницама који су уништени при изградњи ауто-пута Милош Велики због транспортовања неоходног материјала.
„До лета завршавамо све путеве који су уништени приликом изградње ауто-пута `Милош Велики`, конкретно од Прељине до Паковраће”, навео је Тодоровић.
Навео је да се интензивни разговори воде са кинеским партнерима и Министарством грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и да се наишло на разумевање за потребе мештана 11 чачанских месних зајеница за обновом уништених путних праваца.
Њихова санација односно поновна изградња почела је поршле године јер, према речима првог човека града Чачка, сама обнова тих путева није била могућа.
„Кренули смо од оних месних заједница где камиони више нису функционисали, где се камен више није извлачио из каменолома за ауто-пут `Милош Велики` који још није био завршен до тунела Лаз“, навео је градоначелник.
Подсетио је да су тако урадили нешто мање од 5,5 километара у Ракови и један мањи део у Соколићима.
„Остао је један део Соколића и Љубића иза Шебека да се заврши. А онда смо кренули и са трасом од Трбушана ка Пријевору, кренули смо од школе у Пријевору и завршили тај део“, навео је градоначелник и додао да су на јесен када су се асфалтне базе угасиле наставили тај део до истуреног одељења Основне школе „Танаско Рајић“ у Трбушанима и спојили га са регионалним путем код Комуне.
Према речима Тодоровића, то је око 4,5 килоеметра нове саобраћајнице.
„Прошле године урађено је нешто мање од 10 километара”, рекао је он и поновио да ти путеви нису оштећени, већ уништени.
Нагласио је да све ове године пукашавају и успели су да убеде и министарство и извођача да не могу да се врате у првобитно стање, навео је градоначелник и подсетио да је на тим местима постојао асфалт више од 40 година.
Конкретно кроз Враниће, Милићевце, Горњу Горевницу и Ракову где се морају урадити потпуно нови путеви.
„И тампон и асфалтни застори, банкине, одводи, канали, све оно што је неопходно да тај пут буде онакав какав треба да буде. Успели смо у томе. Остало је још око 19 километара. Крећемо од Горње Горевнице ка Милићевцима, од рудника у Милићевцима ка Вранићима, завршавамо тај део који је најдужи и највише оштећен, уствари потпуно уништен и онда настављамо један мањи део у Пријевору. Онда идемо у Паковраће, ту имамо највише посла са десне стране Мораве, један мали део Риђага и Бељине и ту завршавамо“, рекао је он.
Обнова тих путева, односно њихова потпуно нова изградња била је и обавеза према грађанима која је и уговором дефинисана али, како је рекао, „сви покушавају да ураде што мање, да се нешто мало поправи, али то ипак није било тако могуће.
Градоначелник је захвалио мештанима 11 месних заједница у којима је путна инфраструктура уништена на стрпљењу и разумевању.
Do 17. aprila završetak remonta rafinerije Pančevo, radovi vredni 95 miliona evra
Преузмите андроид апликацију.