Потражња за производима без додатог шећера наставља да расте, показују најновији подаци на америчком тржишту. Индустрија све више инсистира на оваквим производима, јер се ово тржиште суочава са огромним проблемима гојазности, чак и у најмлађем узрасту.

С друге стране, све је већи број корисника лекова за мршављење. Најновије истраживање које је прошле године спроведено на 1.500 одраслих Американаца који су узимали ове лекове показало је да је 57 одсто њих изјавило да обраћа више пажње на додатак шећера у производима.
Један од института за прехрамбене технологије је саопштио да се предвиђа да ће глобално тржиште лекова за мршављење имати годишњу стопу раста од двадесет одсто до 2030. године, што ће подстаћи прехрамбене компаније да прилагоде постојеће производе и креирају нове који су фокусирани на протеине, здравље црева и нутријенте које бирају корисници лекова за мршављење.
Други тренд који се предвиђа јесте смањење шећера и соли у производима.
То се, према најавама Министарства пољопривреде САД, односи пре свега на додате шећере у школским оброцима, који би до 2027. године требало да се смање за 10 одсто.
Америчка агенција за храну и лекове је предложила да се од ове године информације о додатим шећерима, натријуму и засићеним мастима истичу на етикети на предњој страни производа.
Ту би требало истицати да ли је производ имао низак (пет или мање), средњи (од шест до 19) или висок (20 одсто и више) проценат додатих шећера, натријума и засићених масти.
У истраживању се наводи да више од осам одсто Американаца већ узима лекове за мршављење те да би производи који су намењени њима требало да буду богати хранљивим материјама, влакнима за здравље црева и да немају додатог шећера.
Преузмите андроид апликацију.