Почетна > Бизнис
Бизнис

Старбакс подиже цене и бележи пад продаје

Амерички ланац кафетерија Старбакс је објавио да је у периоду од априла до јуна, који за компанију преставља трећи фискални квартал 2024, забележио глобални пад прихода од продаје за три одсто међугодишње.
Фото: Unsplash/atharkhan

Приходи на америчком тржишту су пали за два одсто међугодишње, а укупан обим трансакција у продавницама у Сједињеним Америчким Државама које су отворене најмање годину дана пао је за шест одсто, што је делимично надокнађено вишим ценама.

Клијенти ређе посећују Старбакс, уморни су од високих цена и не желе да плаћају 5,5 евра за ледену кафу или лимунаду, преноси Си-Ен-Ен.

Старбакс је променио свој пословни модел и сконцентрисао се на наруџбине које се преузимају из аутомобила, али он сада исказује одређене пукотине, тако да је глобална продаја у паду већ два квартала заредом.

Потрошачи више брину о трошковима, проналазе друге кафетерије или једноставно припремају и конзумирају напитке код куће, а постоји и већа конкуренција фирми као што је Дач брос, изјавио је аналитичар Р.Џ. Хотови, преноси Танјуг.

Компанија Старбакс се труди да привуче клијенте повољним менијем за парове, а извршни директор Старбакса Лаксман Нарасимхан тврди да се бренд полако опоравља.

Čokolada skupa zbog El Ninja

Преузмите андроид апликацију.