Ефекат на руско аутомобилско тржиште биће велики, с обзиром да је Лада прошле године имала 21% удела у продаји нових возила.
Санкције Русији почеле су да погађају тамошњу индустрију. Бренд Лада је у власништву АвтоВАЗ-а, а основана је 1966. године као један од примарних произвођача аутомобила у тадашњем СССР-у.
Након распада Совјетског Савеза и отварања трговине са Русијом, француски произвођач аутомобила Ренаулт на крају је 2007. године преузео контролни удео од 67,61% у компанији. Управо су те међународне везе одиграле улогу у актуелном застоју у Ладиним руским фабрикама.
Након распада Совјетског Савеза и отварања трговине са Русијом, француски произвођач аутомобила Ренаулт на крају је 2007. године преузео контролни удео од 67,61% у компанији. Управо су те међународне везе одиграле улогу у актуелном застоју у Ладиним руским фабрикама.
Огроман производни погон у Тољатију, на обалама реке Волге, ослања се за снабдевање деловима из Ренаулт/Дачиа фабрика у Румунији, а преко 20% делова, укључујући конекторе и друге електронске компоненте, долази изван граница Русије.
Фабрика АвтоВАЗ у Ижевску такође је заустављена због кризе. Прво заустављање производње догодило се 5. марта, а нова обустава рада трајаће од 9. до 11. марта.
Ефекат на руско аутомобилско тржиште биће велики, с обзиром да је Лада прошле године имала 21% удела у продаји нових возила. У комбинацији са многим другим произвођачима аутомобила који су обуставили продају и пословање у Русији, биће далеко мање нових возила у продаји у тој земљи у наредним месецима. То ће осетити и Ренаулт који је прошле године у Русији остварио 181 милион долара прихода.
Преузмите андроид апликацију.