Постоји могућност од тога да се плински гасови запале.

Када је напољу висока или ниска температура, вероватно сматрате да је најбоље да им се, приликом точења горива, не излажете превише, већ да останете у колима а то време.
То, међутим, није најбоља идеја.
Штавише, точење горива се не препоручује док мотор аутомобила ради.
Иако постоји минимална могућност да избије пожар, остављање мотора у раду, повећава могућност паљења плинских гасова ако дођу у додир са статичким електрицитетом.

И зато је најсигурније угасити мотор, како бисте избегли и најмању могућност пожара, статички електрицитет или паљење лампице на контролној плочи.
Ризик од пожара да се запале гасови, а не течност, што би могло да доведе до експлозије.
Када је у питању оштећење мотора, шансе за то су изузетно мале, али то не значи да не могу да се догоде проблеми.
Преузмите андроид апликацију.