Систем електронске наплате у протекле три године, олакшао је и поједноставио начин плаћања превоза грађанима. У оквиру овог система наплате, направљена је апликација “НСмарт” коју је до сада преузело 72.400 грађана.

Како наводе из овог предузећа, према њиховим сазнањима путници су се на овај систем наплате адаптирали.
-У оквиру СЕН-а у возила су уграђени нови уређаји за продају карата и валидатори. Такође, активиран је и онлајн кориснички wеб портал. Преко онлајн портала, компаније за своје запослене веома једноставо и брзо могу да направе месечне претплате. Физичким лицима wеб портал омогућио је продужетак месечних претплатних карата.
Увођењем СЕН-а, побољшала се и ефикасност јавног превоза. Пратећи европске трендове и стандарде, компанија се одлучила за систем који грађанима може да донесе многе погодности и олакшице приликом коришћења јавног превоза.
Из предузећа кажу да апликација за мобилне телефоне “НСмарт”, помаже путницима да у реалном времену могу да сазнају када им долази аутобус на стајалиште.
-Под овим системом обухваћено је и уграђивање савремених уређаја за контролоре, чиме је повећана ефикасност контроле. Уз помоћ контролорског модула, онлајн се прати рад контролора. Такође, добијају се подаци о броју путника без карте, времену поласка аутобуса – рекли су из ЈГСП “Нови Сад” и додали:
-Диспечерски центар предузећа је уз помоћ СЕН-а савремено опремљен. Приказ возила на мапи града и околине у реалном времену помаже диспечерима да свакодневно прате одвијање саобраћаја али им и помаже у доношењу конкретних одлука у реализацији превозне услуге.
Паник тастери скраћују време реакције хитних служби.
-У аутобусима су уграђени паник тастери за брз проток информација системом хитних алармних порука.
На тај начин возачи на линији и саобраћајна оператива могу да комуницирају када долази до ситуација као што су – тешка саобраћајна незгода, пожар на возилу или напад на возача. На овај начин значајно се скраћује време реакције хитних служби, а то у неким од наведених ситуација може да буде од пресудног значаја- рекли су из ЈГСП “Нови Сад”.
“НСмарт” апликација је бесплатна за мобилне телефоне, преузета је од стране 72.400 грађана.
Како су навели из предузећа, путем “НСмарт” апликације путници у реалном времену могу да сазнају када им долази аутобус на стајалиште, чиме је подигнут квалитет пружене услуге. У разради апликације предвиђена је и регистрација персонализованих карата, продужење важења и допуне карата, провера стања и статуса корисника, преглед редова вожње и званичних ценовника.
Преузмите андроид апликацију.