Америчка глумица и певачица Селена Гомез (32) уврштена је данас на Блумбергову листу милијардера, са богатством у вредности од 1,3 милијарде долара.
За разлику од своје блиске пријатељице Тејлор Свифт, која је достигла статус милијардера углавном захваљујући музици и турнејама, глумица, певачица и предузетница је постала богата мешавином бизниса на основу свог талента и стотина милиона пратилаца на друштвеним мрежама, наводи Блумберг.
„Селена није само поп звезда. Она је вишеструка пословна жена са различитим токовима прихода који доприносе њеној импресивној нето вредности“, рекла је Стејси Џонс, оснивач и главни извршни директор агенције за брендирање Холивуд брендед са седиштем у Лос Анђелесу.
Огромна већина богатства Гомез везана је за „Rare Beauty“, линију шминке коју је покренула пре пет година и која је постала хит међу утицајним људима и тинејџерима.
Али она такође има партнерства са брендовима, глумачке уговоре и стартап за ментално здравље, што би, како пише Блумберг, требало да јој обезбеди трајност богатства ако икада одлучи да се држи даље од очију јавности.
„Rare Beauty“, позната по течном руменилу и ружевима за усне који су имали велики успех на друштвеним мрежама, наводно је остварила нето продају од 400 милиона долара за 12 месеци.
Гомез је такође зарадила десетине милиона долара од уговора са брендовима Луј Витон, Coach и Пума, наводи Блумберг.
Као дете, Гомез је доспела у центар пажње као део глумачке екипе Барнеy & Фриендс. Од 2007. до 2012. године глумила је Алекс Русо у филму Чаробњаци из Вејверли Плејса на Дизнијевом каналу.
То се претворило у хит који је тада тинејџерској звезди зарадио око 3 милиона долара укупно.
Праву славу стекла је након што је започела музичку каријеру, прво са поп-рок бендом Selena Gomez & the Scene, а затим као соло извођач.
Са три студијска албума и 44 сингла, освојила је Америчку музичку награду за омиљену поп/рок извођачицу 2016. године и била је номинована за две Греми награде.
Њена глумачка каријера је такође наставила да расте, са улогама у филмовима као што су Кишни дан у Њујорку и „Spring Breakers“.
Гомез је остварила и огроман успех на друштвеним мрежама: са 424 милиона пратилаца, она је одмах иза фудбалских легенди Кристијана Роналда и Лионела Месија као најпопуларнија особа на Инстаграму.
То ју је учинило довољно моћном не само да промовише сопствени бренд, већ и имена великих компанија као што је Пума СЕ, са којом је потписала двогодишњи уговор вредан 30 милиона долара.
Гомез је 2017. зарадила 10 милиона долара када је изабрана као заштитно лице америчке модне куће Coach, а годину дана раније потписала је уговор вредан 10 милиона долара са Луј Витоном.
Durov: Telegram će zauzeti novi pristup prema moderiranju svojih sadržaja
Преузмите андроид апликацију.