Шеф компаније Тојота Коџи Сато изјавио је данас да ова јапанска фирма мора да ради „брже и боље“ да би успела на кинеском тржишту.
„Морамо да убрзамо и повећамо напоре да бисмо задовољили потребе муштерија на кинеском тржишту“, рекао је Коџо током интервјуа за стране медије у Токију, преноси Ројтерс.
Тојота се на кинеском тржишту суочава са јаком конкуренцијом локалних произвођача електичних возила као што је компанија БYД.
„Кина ће под утицајем Сајма аутомобила у Шангају постати напредно тржиште за електрична возила „, навео је Сато.
Тојота је овог месеца навела да ће оформити специјално одељење за развој нове генерације електричних возила на батерије.
Циљ јапанске компаније је да 2026. године прода 1,5 милиона електричних возила.
Тојота је прошле године продала само 24.466 електричних возила на батерије, подсећа британска агенција.
Dug evrozone u četvrtom kvartalu 2022. godine 91,6 odsto BDP-a
Преузмите андроид апликацију.