Регионална конференција о трендовима у телекомуникацијама и медијима – „DIGITAL 2022“ у хотелу Метропол у Београду на једном месту окупила је тржишне лидере. Познаваоце телекомуникација и свих врста медија као и све челне људе индустрија које покрећу привреду у Србији.
На конференцији “DIGITAL 2022” која има традицију од 2014. године, учесници су говорили о томе како је изгледао и како ће изгледати свет медија. Телекомуникација и дигиталних трендова, али и о темама које ће обележити наредни период у овим областима.
“Сада можемо скоро и свечано најавити. Први уговор за изградњу је закључен, после 3 године припрема. И у октобру ћемо почети са изградњом првих оптичких траса ка руралним пределима. Шта ћемо урадити конкретно? Доћи ћемо до најруралнијих села. А са “бек боном”, са оптичком мрежом, имамо пројекат за који смо обезбедили кредит код ЕБРД-а од 118 милиона евра. Додатно смо од Европске комисије добили грантове, неповратна средства у износу од 34,7 милиона евра”, саопштио је Милан Добријевић, државни секретар Министарства трговине, туризма и телекомуникација.
“Бавимо се промоцијом туризма и маркетингом туризма Србије на иностраним тржиштима. Имамо тржишта која су наша циљна тржишта, имамо активности које су како традиционалне тако и ове савремене, дигиталне. Имамо низ добрих резултата који говоре о томе да наш рад, континуирани, ипак доноси пуно резултата”, рекла је Зорица Јованов, руководиоц сектора за промоцију Србије на иностраном тржишту Туристичке организације Србије.
Međugodišnja inflacija za jul u Srbiji niža nego u 10 zemalja EU
Преузмите андроид апликацију.