Просечно време преноса експрес пошиљака у Србији је 1,26 дана, 80,5 одсто пошиљака је уручено у року од једног дана а 0,31 одсто пошиљака је изгубљено, показала је анализа коју је Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге, РАТЕЛ спровело од октобра до децембра прошле године над пет тржишно најјачих поштанских оператора у Србији.
Анализа је показала и да је 3,16 одсто пошиљака преношено дуже од пет дана, као и да су три од пет оператора нудила могућност плаћања поштарине платном картицом код курира.
Из РАТЕЛ-а су навели да су добијени резултати мерења у 2023. нижег квалитета у односу на 2022. годину због обустава рада дела запослених у Пошти Србије у новембру прошле године, што се рефлектовало и на преоптерећеност расположивих капацитета осталих поштанских оператора и немогућност преузимања свих пошиљака.
Циљ овог упоредног мерења и анализе (Бенцхмаркинг), које се ради у складу са Акционим планом за реализацију Стратегије развоја поштанских услуга у Србији од 2021. до 2025. године јесте да се корисницима услуга пружи увид у квалитет обављања експрес услуга у Србији.
Мерење и анализе се раде и да се операторима посредно укаже које процесе пословања би требало унапредити како би се поправио квалитет услуге, као и да добијени упоредни резултати допринесу подстицању конкуренције на тржишту експрес услуга, односно унапређењу квалитета услуга.
Мерењем и анализом су обухваћени Акс еxпресс, Беx еxпресс, Цитy еxпресс, Д еxпресс, Пост еxпресс – Пошта Србије.
Преузмите андроид апликацију.