Почетна > Србија
Србија

РАТЕЛ: Поступамо по приговорима корисника, а не оператора

РАТЕЛ је поводом повећаног броја приговора на операторе електронских комуникација у вези са изменом услова уговора, односно садржајем пакета, саопштио да је по закону обавеза оператора да претплатника најмање месец дана унапред обавести о намери да промени услове уговора.
Фото: РАТЕЛ

Тај рок је по закону обавезан и у случају једностране измене услова уговора, као и права претплатника на раскид уговора пре истека периода на који је закључен, пренео је Танјуг.

Претплатник има право да по пријему обавештења оператора о једностраној измени услова уговора поднесе захтев за раскид уговора без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом, ако се најављеним једностраним изменама битно мењају услови под којима је уговор закључен на начин који није на корист претплатника, а нарочито у погледу садржаја пакета и услова за коришћење услуга под понуђеним промотивним погодностима.

Закон о електронским комуникацијама омогућава претплатнику да на прописан начин раскине уговор са оператором електронских комуникација уколико није сагласан са, између осталог, променама у погледу спецификације услуге односно садржаја пакета који користи.

Уколико претплатник не успе да реши свој проблем са оператором, може упутити приговор РАТЕЛ-у, уз обавезно подношење доказа да је претходно покушао да реши проблем са оператором.

РАТЕЛ узима у разматрање благовремене и потпуне приговоре.

Радови на деоницама неких путних праваца

Преузмите андроид апликацију.