Почетна > Бизнис
Бизнис

Расте удео приватне робне марке

Приватне робне марке су у претходних годину дана чиниле готово четвртину, или 24 одсто, у десет главних производних сектора, показују најновија истраживања.
Фото: Градске инфо

Категорије попут производа за канцелaрије, кућу и башту имале су највећи удео приватних робних марака, док су прехрамбене робне марке, здравље и лепота, производи за домаћинство најчешће били у корпама потрошача.

Међу 20 највећих америчких трговаца на мало, „Алди” и још јeдан велики трговац су се у посматраном периоду највише ослањали на производe приватних робних марки.

С друге стране, робне марке са ознаком „прајват лејбел” чиниле су само три одсто „Амазонове” продаје, што је знатно мање од било ког другог великог трговца на мало.

Када је реч о мишљењу потрошача, важно је напоменути да је 59 одсто купаца изјавило да производи приватне робне марке нуде натпросечну вредност за своју цену.

Чак 42 одсто њих купујe артикле приватних марака како би уштедели новац, а 27 процената потрошача мисли да су ови производи једнако добри као и робне марке са звучним именима.

Vizer zabrinuo turističke agencije

Преузмите андроид апликацију.