Почетна > Бизнис
Бизнис

Путник стигао, а кофера нема. Како даље?

Непријатност попут оне да путник и кофер не стигну истим летом на одредиште је честа у авио-превозу и зна да буде врло непријатна.
Фото: Unsplash/Unsplash+

Иако се овај проблем у великом броју случајева решава брзо, јер кофер стиже првим следећим летом, има и другачијих примера: да пртљаг не стигне по неколико дана од доласка путника на крајњу дестинацију.

Шта путници треба да знају у овом случају и како да реше проблем?

Путник коме предати пртљаг на одлазном аеродрому није стигао на крајњу дестинацију пријављује губитак пртљага на посебно означеном шалтеру.

Када пријављује губитак пртљага мора да приложи авио-карту на којој се налазе налепнице за пртљаг који је предат.

Када путник изврши пријаву изгубљеног пртљага служба за потрагу издаје „записник о не приспећу пртљага”.

Записник садржи информације о величини, облику и садржају кофера као и контакт податке путника.

У случају оштећења или губитка пртљага путник има право на одштету коју му исплаћује авио-компанија.

Монтреалском конвенцијом утврђена је максимална висина одштете за пртљаг.

Авио-компаније такође саме одређују висину рефундације и прихватају само разумне трошкове, наводе на сајту Директората цивилног ваздухопловства Србије.

Vesić: Na beogradskom aerodromu MUP uskoro postavlja automatske čitače pasoša

Преузмите андроид апликацију.