Дански произвођач играчака Лего објавио је данас да је његов приход у 2023. години порастао за два одсто, на 65,9 милијарди данских круна, односно приближно 8,83 милијарде евра.
Лего је забележио раст прихода упркос томе што је продаја играчака на глобалном нивоу прошле године пала за седам одсто, преноси Си-Ен-Би-Си (ЦНБЦ).
Како се наводи, оперативни профит компаније у 2023. је пао за пет одсто међугодишње, на 17,1 милијарду данских круна због стратешких инвестиција компаније и ефекта девизних курсева.
Нето профит у 2023. достигао је 13,1 милијарду данских круна или око 1,76 милијарди евра, што је скоро пет одсто мање у односу на 2022. годину.
Лего је приметио пад продаје на кључном кинеском тржишту, изјавио је извршни директор компаније Нилс Кристијансен.
Компанија је прошле године отворила 147 нових продавница, од тога 91 у Кини.
Лего такође појачава своје присуство у дигиталном свету, пошто је компанија у сарадњи са фирмом Епик гејмс покренула видео игру Лего Фортнајт.
„У суштини се боримо за пажњу деце и њихово време, као и за то да и даље будемо релевантни за њих“, рекао је Кристијансен.
Преузмите андроид апликацију.