Немачки трговачки ланац „Реве” престао је да штампа и дистрибуира летке и брошуре од 1. јула ове године.
Разлог за тај корак је заштита околине јер је овај трговац дистрибуира око 25 милиона брошура о својој понуди у радњама – сваке недеље.
Укидањем промотивних каталога компанија жели да уштеди више од 73.000 тона папира, 380 милиона киловат сати енергије, 70.000 тона ЦО2 и 1,1 милион тона воде сваке године.
„Реве” себе види као пионира у индустрији.
Убудуће, купце ће информисати о посебним понудама првенствено преко своје апликације и веб странице.
У пословницама ће такође бити купони и информације.
Ипак, за компанију овакав потез доноси и одређени ризик.
Према институту за истраживање тржишта у Келну ИФХ, око 50 одсто потрошача у малопродаји хране редовно добија информације о посебним понудама управо из штампаних брошура.
Преузмите андроид апликацију.