Почетна > Бизнис
Бизнис

Познати немачки трговачки ланац увео велику промену од 1. јула

Немачки трговачки ланац „Реве” престао је да штампа и дистрибуира летке и брошуре од 1. јула ове године.
Фото: Pixabay/hans

Разлог за тај корак је заштита околине јер је овај трговац дистрибуира око 25 милиона брошура о својој понуди у радњама – сваке недеље.

Укидањем промотивних каталога компанија жели да уштеди више од 73.000 тона папира, 380 милиона киловат сати енергије, 70.000 тона ЦО2 и 1,1 милион тона воде сваке године.

„Реве” себе види као пионира у индустрији.

Убудуће, купце ће информисати о посебним понудама првенствено преко своје апликације и веб странице.

У пословницама ће такође бити купони и информације.

Ипак, за компанију овакав потез доноси и одређени ризик.

Према институту за истраживање тржишта у Келну ИФХ, око 50 одсто потрошача у малопродаји хране редовно добија информације о посебним понудама управо из штампаних брошура.

Razmatra se povratak kolektivne tužbe potrošača

Преузмите андроид апликацију.