У оквиру изградње новог железничког вијадукта у Врбасу, на траси брзе пруге Нови Сад – Суботица, током марта постављен је последњи хоризонтални распон, након чега овај објекат сада представља једну грађевинску целину, саопштила је данас „Инфраструктура железнице Србије“.
Железнички вијадукт у Врбасу је грађевински најсложенији и највећи објекат који се гради на траси брзе пруге Нови Сад – Суботица, истичу из те компаније.
Последња хоризонтална плоча дуга око 50 метара представља распон између 13. и 14. стуба вијадукта и постављена је изнад пута Врбас – Кула.
Како се указује у саопштењу, пројектом изградње брзе пруге Нови Сад – Суботица – државна граница Келебија за 200 км/сат, у Врбасу је предвиђена изградња новог вијадукта дужине око 1.417 метара.
Радови на његовој изградњи започети су 1. јула 2022. године.
Нови вијадукт у Врбасу биће двоколосечан, са размаком колосека од четири и по метра. Сви стубови вијадукта су армиранобетонски, док се челичним конструкцијама премошћава укупно осам распона, сваки дужине 48,7 метара.
Изградњом новог железничког вијадукта безбедност саобраћаја у Врбасу биће подигнута на највиши ниво, додаје се у саопштењу.
Zeder: Srbija je ključna država za stabilnost Zapadni Balkan i važan partner Bavarske
Преузмите андроид апликацију.