Доналд Трамп као да је решио да поступи по оној изреци: ако неког не можеш победити, ти му се придружи. Док је био у Белој кући није успео да забрани најпопуларнију друштвену мрежу на свету, да би у председничкој кампањи пао у њен загрљај откривши моћ дигиталних чари у придобијању млађих гласача.
За нешто више од недељу дана откако се придружио „Тиктоку” по броју пратилаца, Доналд Трамп је надмашио све противнике у председничкој трци.
Његов налог прати 5,9 милиона људи, док је први инаугурациони видео од 13 секунди, на којем Трамп поздравља навијаче борилачког Ултимејт фајтинг шампионата у Њуарку, погледало 123 милиона корисника ове друштвене мреже.
Поређења ради, налог председничке кампање Џозефа Бајдена има 370.000 пратилаца, а независног кандидата Роберта Ф. Кенедија, који се придружио овој платформи пре свих, 1,3 милиона.
Кенедијева и Трампова популарност на „Тиктоку” је јединствена међу америчким политичарима. Само два члана Конгреса, демократски посланик Џеф Џексон из Северне Каролине и независни сенатор Берни Сандерс из Вермонта, имају више следбеника од Кенедија, али ниједан нема толико колико је прикупио Трамп.
Присуство оба главна страначка кандидата на „Тиктоку” наглашава улогу ове моћне друштвене мреже у њиховом покушају да се боље повежу са младим бирачима.
Према истраживању „Пју центра”, од трећине Американаца који имају налоге на „Тиктоку”, 62 одсто је у узрасту између 18 и 29 година.
Преузмите андроид апликацију.