Помоћница министарке културе и информисања Славица Трифуновић изјавила је данас на отварању регионалне конференције о трендовима у телекомуникацијама и медијима „Дигитал 2022“ да је према студији Прајд Вотерхаус Куперса индустрија медија и забаве у прошлој години порасла 10,4 одсто, а да су очекивања да ће ове године порасти за још 7,3 одсто.
Како се наводи у саопштењу организатора, амбасадор Италије Лука Гори истакао је да је Италија спремна да буде партнер Србији у даљем развоју сектора информационих технологија, вештачке интелигенције и иновација.
„Дигитална ера је ту и ми се морамо прилагодити. Баш зато Италија је покренула агенду Digital Italy 2026 (Дигитална Италија 2026) где ће од 2022. до 2026. године уложити 48 милијарди евра за даље имплементирање дигитализације кроз све сфере друштва“, рекао је Гори.
Амбасадор Јапана Такахико Кацумата рекао је да Јапан има визију да изгради друштво у коме сваки грађанин може да изабере оптималне услуге које задовољавају различите захтеве како би дигитална подршка олакшала њихове свакодневне потребе.
„Верујемо да ће нам дигитализација помоћи да постигнемо одрживост животне средине, друштва и економије и да људи имају испуњене животе“, истакао је Кацумата.
На панелу телеком лидера у региону, генерални директор Телекома Србија Владимир Лучић рекао је да та компанија бележи раст прихода за прву половину године у односу на претходну и да су посебно поносни што мобилна индустрија бележи двоцифрени раст.
Генерални директор Орион Телекома Слободан Ђиновић истакао је да ће сви оператери морати у наредном периоду да више улажу у своје системе.
Mihajlović: Ne prave se nikakvi planovi o restrikcijama struje
Преузмите андроид апликацију.