Најпознатији брендови компаније „Бамби“, „Плазма“ и „Златни пек“ стекли су право на коришћење жига Чуваркућа, који се додељује у оквиру пројекта Привредне коморе Србије (ПКС) Стварано у Србији, саопштено је из ПКС.
„Плазма је озбиљан бренд који ће допринети видљивости пројекта и подстаћи друге компаније да се пријаве за жиг Чуваркућа“, рекао је председник Савета ПКС за доделу овог жига Михаило Весовић.
Генерални директор „Бамбија“ Драган Стојковић је истакао да су брендови ове компаније више од пола века симбол квалитета и спадају у ред највољенијих.
„Престижни жиг „Чуваркућа“ за нас је додатни доказ да смо препознати и као компанија која брине и о домаћој привреди и кроз употребу домаћих сировина у производњи, доприноси да додатна вредност остане у нашој земљи. Дубоко верујемо да ће улагање у домаће знање и ресурсе допринети томе да „Чуваркућа“ постане својеврстан симбол врхунских српских производа који могу бити озбиљна конкуренција иностраним брендовима“, нагласио је он.
Осим производа „Бамбија“, Чуваркућама су се придружили и производи компаније „Еко Сан“ под брендом „Бродисан“ намењени санитарној и еколошкој заштитити.
„Еко Сан“ је, истичу у ПКС, пример домаће компаније која поштује највише еколошке стандарде, а њен маркетинг менаџер Слободан Дунђерски је истакао да су у компанији поносни што ће њихову линију производа за дератизацију у наредном периоду пратити жиг Чуваркућа.
Преузмите андроид апликацију.