Почетна > Бизнис
Бизнис

ПКС: Још 43 производа добило право на жиг „Чуваркућа“

Још 43 домаћа производа из седам компанија металске и прехрамбене индустрије и сектора енергетике добило је право на жиг „Чуваркућа“, у оквиру пројекта Привредне коморе Србије (ПКС) „Стварано у Србији“.
Фото: Pixabay/Janno Nivergall

Како је саопштила ПКС, право на коришћење жига добили су зимска и гурманска салама компаније Јухор, кулен и чајна кобасица Индустрије меса Топола, линија воћних ракија компаније ПР Савићевић ракија, производи од брашна компаније ДПС Клас група и пелет компаније Еко Степ Пелет.

„Чуваркући“ су се придружили и производи из металског сектора- алуминијумски профили компаније Alumil YU Industry и електрични бицикли компаније Е- Приме.

За годину дана трајања пројекта жиг добила 762 производа

Председник Савета ПКС за доделу жига „Чуваркућа“ Михаило Весовић рекао је да пројекат „Стварано у Србији“ пружа подршку домаћим производима и произвођачима и позитивно утиче на јачање свести потрошача о значају куповине домаћих производа.

Фото: Pixabay/Philippe Ramakers

Подсетио је да су током годину дана трајања пројекта, жиг добила 762 производа из различитих производних сектора.

Секретар Удружења за металску индустрију ПКС Ана Раичевић каже да је од изузетног значаја што су се нове компаније из металског сектора придружиле породици Чуваркућа, који се, додаје, од почетка ковид кризе суочава са потешкоћама.

Алуминијумски профили и електрични бицикли направљени у Србији, са високим учешћем домаћег рада и материјала и који испуњавају стандарде квалитета и безбедности, доказ су да је овај прерађивачки сектор веома отпоран и да представља један од водећих грана српске економије, поручила је Раичевић.

Жиг као подстицај за даља улагања и развој

Из компаније Е-Приме, произвођача електричних бицикала, истичу да жиг „чуваркућу“ сматрају великом потврдом домаћег квалитета и дизајна њихових производа, што ће, каже, донети додатну препознатљивост производа, како на домаћем тако и на тржишту региона и ЕУ.

Фото: Pexels/Lex Photography

„Жиг за нас значи потврду нашег улагања у домаћу производњу и дизајн“, истиче Милан Манојловић, директор ове компаније.

У компанији Alumil YU Industry наглашавају да је жиг велико признање за компанију која запошљава око 400 радника и инжењера.

Директорка маркетинга у тој компанији Тијана Анокић каже да је то потврда квалитета, труда и стручности тима, али и иновативности, јер су, додаје, производи који су понели „жиг“ у складу са принципима циркуларне економије и „зеленим стандардима“.