Početna > Biznis
Biznis

Pepsi: Prihodi u četvrtom kvartalu porasli za 10 odsto

„Pepsi“ je prijavio prodaju bolju od očekivane u četvrtom kvartalu nakon povećanja cena pića i grickalica.
Foto: Unsplesh/Art of Hoping

Prihodi su porasli za više od 10 odsto na 28 milijardi dolara, preneo je AP.

Rezultat je bolji od 26,8 milijardi dolara koje je Vol strit prognozirao, naveli su analitičari koje je anketirala agencija FaktSet.

Pepsi je podigao cene na brojnim tržištima nastavljajući da se bori protiv dvocifrenog povećanja troškova za sastojke poput jestivog ulja, krompira i začina.

Frito-Lej grickalice i proizvodi Kveker zabeležili su dvocifren porast prihoda u Severnoj Americi iako je obim prodaje smanjen za jedan, odnosno tri odsto.

U Evropi, „Pepsi“ je saopštio da su njegovi troškovi za materijale za pakovanje, jestivo ulje i druge proizvode porasli za 141 procentni poen.

Na tom tržištu su opali i prihodi i obim prodaje.

Prihodi i obim prodaje porasli su na drugim tržištima, uključujući Aziju i Latinsku Ameriku.

Predsednik i izvršni direktor „Pepsija“ Ramon Laguerta izjavio je da su potrošači otporni uprkos višim cenama i da nastavljaju da teže poznatim brendovima kao što su Doritos i Čitos.

On je, takođe, rekao da kompanija marljivo prati obrasce potrošnje i ponašanje potrošača.

Nemačka: Organska poljoprivreda bolja za životnu sredinu, ali proizvodi manje

Preuzmite android aplikaciju.