Европски дисконтни малопродајни ланац „Пепко груп” објавио је да ће напустити аустријско тржиште, наводећи да не очекује задовољавајуће финансијске резултате у тој земљи.
– Група је закључила да ће прекинути своје операције у Аустрији јер не предвиђа да ће аустријско тржиште достићи одговарајући ниво поврата – наведено је у регулаторној пријави почетком ове недеље, пренео је Ројтерс.
Власник брендова „Пепко”, „Паунленд” и „Дилз”, који је котиран на Варшавској берзи и који је на крају децембра прошле године имао укупно 4.832 продавнице, ушао је на аустријско тржиште у септембру 2021. и има 73 продавнице у земљи. Међутим, у компанији већ неко време наглашавају да трговачки услови настављају да буду изазовни на европском тржишту.
Медији подсећају да је „Пепко” средином 2023. најавио да ће успорити свој програм отварања продавница како би се усредсредио на обнову профитабилности, али да и даље планира отварање најмање 400 нових трговина у 2023/24.
Компанија сада наводи да ће излазак из Аустрије побољшати новчани ток групе и основну профитабилност у овој години и да ће им то омогућити да се окрену другим тржиштима где могу да очекују веће зараде, пренео је портал „Индекс”.
Истовремено су додали да та одлука не утиче на њихову постојећу стратегију раста у западној Европи ни на пословне потезе у другим земљама у којима послују.
Подсетимо, овај малопродајни ланац одеће и опреме за кућу у Србији послује од краја 2020. и данас има више од 100 продавница.
У нашој земљи прва трговина почела је да ради одмах након уласка компаније и на италијанско тржите. Овај бренд настао је у Пољској 1999. године и од тада привлачи велико интересовање купаца због повољних цена робе, тако да је ширио своје пословање у централној и источној Европи.
Поседује радње и у Чешкој, Хрватској, Естонији, Летонији, Литванији, Мађарској, Пољској, Словачкој, Словенији, Румунији и Бугарској.
Nemački sindikat pozvao je zaposlene u Lufthanzi na štrajk zbog malih plata
Преузмите андроид апликацију.