Како би се инспирисали млади да истраже 116 година богату традицију параћинског стакларства и развију иновативне концепте који ће га оживети, недавно је организован конкурс Иницијативе „Креативно стакло Србије” – пословни изазов за студенте, средњошколце и друге групе младих.
Конкурс је био отворен ради повезивања културног наслеђа, креативног предузетништва, индустрије стакла и образовања, како би се подржала афирмација, ревитализација и очување параћинског стакларства из перспективе креативне економије.
Тим поводом јуче су на Економском факултету у Београду проглашени победници конкурса Креативног изазова за младе: Параћинско стакло – традиција и иновација, намењеног ревитализацијији параћинског стакла.
Прво место припало је тиму студената са Економског факултета у Београду Аљоши Кричку и Јовану Јездићу за истраживање на тему „Циркуларно креативно предузетништво у стаклу”.
Друго место поделила су два тима: студенти са Факултета за менаџмент, Универзитета Метрополитан Лука Корица, Ана Веђић, Анђела Тасић и Каја Спасојевић за „Развој параћинског стакла кроз премијум креативно предузетништво и персонализацију производа” и тим студената са Економског факултета у Београду Петар Вићентић и Ива Шћепановић за „Развој новог бренда производа параћинског стакла”.
Треће место освојили су, за истраживање на тему „Туристичке атракције инспирисане параћинским стаклом”, ученици Економско трговачке школе „Параћин” Ана Миљковић, Ива Миљковић, Маша Грујић, Невена Милетић и Емилија Филиповић, под вођством менторке Иване Влајковић Јанковић.
Специјалне бизнис награде за примену решења у индустрији стакла које су додељене у сарадњи са Српском фабриком стакла „Параћин” припале су Стефану Бикићу са Факултета за менаџмент, Универзитета Метрополитан и тиму студената са Економског факултета у Београду Милици Вермезовић и Марку Ковачевићу за пословна решења на унапређењу конкрентности призводног асортимана за параћинско стакло.
Ilon Mask protiv američkih carina na kineska električna vozila
Преузмите андроид апликацију.