Због сложене конфигурације планинског терена транспортна инфраструктура је дуго била запостављана у кинеској покрајини Сечуан, међутим последњих година, уз огромне владине инвестиције и убрзан технолошки развој завршен је велики број пројеката, који су трансформисали начин на који људи путују и повећали повезаност у некада изолованим регионима.
Један од бројних реализованих пројеката који је свакако допринео бољем квалитету живота људи у овој покрајини је и нови мост изнад реке Ђињанг који је пуштен у саобраћај након четири године изградње. Мост је дугачак 757,7 метара, а изграђен је на око 238 метара изнад корита реке, што је еквивалентно висини зграде од чак 65 спратова. Најважнији бенефит изградње овог моста је скраћење времена путовања између старог и новог округа са више од сат времена на мање од десет минута.
До краја прошле године укупна дужина путева у Сечуану достигла је 399.000 километара, заузимајући тако прво место у Кини, при чему су сва насеља и села у покрајини имала приступ асфалтираним путевима.
Кинеска покрајина Сечуан броји скоро 90 милиона становника, 7,46 милиона хектара шума и највише UNESCO-ових светских баштина у односу на све остале кинеске покрајине, а неке од њих су Национални парк ,,Долина девет села“, резервати ,,Великог панде“, бројне планине и скулптуре.
Сечуан је данас осим својеврсне туристичке дестинације постао и водећа кинеска покрајина по питању производње жита и пиринча, па ће свакако изградња мостова и других великих инфраструктурних пројеката утицати на даљи економски развој овог дела Кине.
Brze pruge predstavljaju simbol ekonomske moći i tehnološkog napretka Kine
Преузмите андроид апликацију.