Сликарство Ђорђа Живића на јединствен начин одређује његову позицију у свету уметности.
Вишедеценијски опус сажет је у два циклуса: „Нове урбане целине“ и „Дунавски концепт“, који означавају посвећеност једној теми у којој је коректно спроведен концепторганизовања сликарске материјеи садржајних усмерења.
Раду се о специфичном виду мирења традиционалне и модерне слике на којој је представљен будући учинак времена и модерне технологијена футуристички надграђеним узорцима садашњости. Анализом досадашњег, по много чему јединственог опуса, виђеног као заокружена уметничка целина, може се констатовати да је његова ликовна стратегија промоције овог комплексног уметничког пројекта заснована на одређеном филозофском систему функционалног промишљања темељеног на предпоставкама настојања једне нове и софистициране технолошке цивилизације. На тај начин Живић представља себе као аутора креативне футуристичке реконструкције садашњости у име будућности и у чијој визуелној синтези је осмишљена једна нова и аутономна естетска парадигма простора и времена. Наведеним циклусима заокружена је једна уметничка целина у којој је Ђорђе Живић врло доследно изградио један пластички систем чисте програмске одређености сходно сопственим идејним постицајима провокације темацког концепта и проблематизовања реализације и истраживањаликовне форме. – ликовни критичар Миле Игњатовић, историчар уметности
Отварање изложбе Ђорђа Живића „Pointifex Maximus“ биће одржано 20. октобра у Галерији ИТД на Петроварадинској тврђави. Изложба ће трајати до 11. новембра.
Četvrta rusko – srpska arheološka konferencija Od Urala do Balkana od 23. oktobra u Muzeju Vojvodine
Преузмите андроид апликацију.