Компанија „Диажио“, једна од највећих светских произвођача пића, пријавила је пад продаје својих производа, први пут после пандемије коронавируса, јер су слабије платежни потрошачи смањили куповину њихових пића.
Произвођач вискија „Џони Вокер“, текиле „казамигос“ и „гинис“ пива бележи лошије резултате због инфлације и високих каматних стопа које нагризају кућне буџете потрошача.
Мекдоналдс је пре два дана саопштио да је њихова глобална продаја, први пут од 2020. године и времена пандемије, опала јер је мање купаца посетило ресторане ланца брзе хране. Слични извештаји су стигли из Старбакса, Бургер Кинга и Вендија.
„Потрошачко окружење је и даље изазовно. Потрошачи остају опрезни, а камате су високе, па ће и трговци на мало вероватно остати опрезни,“ каже извршна директорка Диагеа Дебра Кру, преноси Си-Ен-Ен.
Продаја вискија „Џони Вокер“ пала је за два одсто на глобалном нивоу а чак десет одсто у Северној Америци, највећем региону компаније.
Укупна продаја у Северној Америци такође је опала, предвођена падом текиле „казамигос“ за целих 22 одсто. Један од суоснивача овог бренда је и глумац Џорџ Клуни.
Продаја алкохола је процветала током пандемије, јер су се потрошачи заглављени код куће окренули алкохолу како би им помогли да преброде тешко време.
После пандемије потражња опада, док су виша инфлација и каматне стопе оставиле потрошачима мање новца за луксузнију робу.
Осим тога, како кажу стручњаци, мењају се и навике људи, што такође утиче на продају алкохола.
Britanski Lojd povećava pozajmice klijentima koji prvi put kupuju kuću
Преузмите андроид апликацију.