Данас је одржана 7. по реду седница за спречавање насиља у основним и средњим школама на територији Града Новог Сада.
На дневном реду седнице представљен је извештај о раду Координационог тела, статистички подаци и резултат рада Координационог тела.
„На дневном реду биће извештај о раду координационог тела за период септембар-децембар школске 2023/2024. године. Планиране активности које нас чекају до краја школске године. Такође, извештаји директора основних школа, извештаји директора средњих школа и планови како да оно што смо најавили у септембру- реализација активности везано за едукацију и рад са родитељима и да то реализујемо до краја школске године. Оно што морам да нагласим јесте да период који је иза нас је врло осетљив. Посебно после онога што се десило у Београду и да је негде сензибилитет и реаговања директора школа, психолошко-педагошких служби и свих запослених у школи, подигнут на максимални ниво“, рекла је заменица Координационог тела за борбу против насиља Биљана Кикић Грујић и додала:
„То је резултат ове статистике, која каже да је било реаговања на 349 случајева првог нивоа, то је најблажи ниво облика насиља по протоколу о поступању. Што значи да смо на самом почетку почели да реагујемо, препознајемо и спречавамо било који облик насиља ескалира на већи ниво. Што се тиче другог ниво, регистован је 91 случај и трећи ниво 31 случај. Ово је статистика за период септембар-децембар и то су подаци за основне школе на територији Новог Сада. То су случајеви који су препознати и реаговано је у складу са протоколом о поступању у случају на сумњу насиља, злостављања и занемаривања деце. Најчешћи облик насиља јесте физичко, електронско насиље које већ годинама уназад заузима примат у односу на све облике насиља у стварном свету. У складу са тим координационо тело спроводи редовне активности обиласка школа, разговори са психолошко-педагошким службама, управама школа и пружамо им подршку у смислу реализације активности са ученицима, колегама, а сада су на ред дошли и родитељи.“
М.Л.
Преузмите андроид апликацију.