Купили сте ципеле, јакну, ташну и после месец дана се испоставило да постоји неки недостатак – отпао је ђон, распарао се рукав, шав. Шта да радите?
Најпре изјавите рекламацију продавцу код кога сте робу купили, уз доставу рачуна. Обавезно узмите потврду о рекламацији – по Закону о заштити потрошача, продавац је дужан да води Књигу рекламација и да вам изда потврду да сте рекламирали робу!
Имајте у виду да је продавац дужан да се о вашем захтеву изјасни у року од осам дана од дана када је изјављена рекламација.
Уколико вам не одговори у том року, обратите се Тржишној инспекцији уз доставу потврде о рекламацији.
Продавац је дужан да прихваћену рекламацију реши у року од 15 дана.
У првих шест месеци имате право да вам продавац замени или поправи робу или врати новац у износу који сте платили.
Поправка робе је могућа само уз вашу изричиту сагласност. Ово правило се примењује у периоду од две године од тренутка када сте преузели робу.
Без обзира што је роба била на снижењу (рецимо, сезонском) када сте је купили, имате право на рекламацију.
Уколико трговац одбија да прими вашу реклaмацију било усмену или писану, пошаљите му препорученом поштом и сачувајте повратницу.
Porše razmatra preuzimanje većinskog udela u kompaniji Bugati Rimac
Преузмите андроид апликацију.