Идеја да су мушкарци и жене толико другачији као да долазе с различитих планета често је тема разговора, али и многобројних друштвених истраживања.
Жене су познате „брбљивице“, а мушкарцима је тешко да воде дугачке разговоре јер „мушкарци су с Марса, а жене су с Венере…“ Али да ли је баш тако?
Најновија истраживања показују да је број речи које мушкарци и жене изговоре током дана готово идентичан – оно што прави разлику јесу теме о којима се разговори воде.
Испитивање Универзитета Аризона које је трајало осам година, а на ком су студенти носили диктафон, показало је да су жене дневно изговарале 16.125, а мушкарци 15.669 речи.
Жене воле динамичне разговоре, било да их воде с пријатељима или породицом, а теме су разнолике – свакодневна друштвена дешавања, мода, уметност, оне деле идеје, проблеме и визије. Код мушке екипе теме су мало другачије. Рекли бисмо да и даље предњаче разговори о спорту и политици, међутим, различита тематика зависи пре свега од личних особина и интересовања. Мушки разговори су мало концизнији, можда мало мање емотивни, али ништа мање обимни. Ипак, шта је оно што сви мушкарци раде, а не причају о томе?
Издвајамо само неке примере за оно што мушкарци неће поделити чак ни са својим најбољим пријатељима:
Уживају у куповини
Било да је у питању одећа, козметика или техника, велики број мушкараца заправо ужива у куповини. Иако ће то тешко признати, већина њих има своју омиљену продавницу или макар кутак у супермаркету у ком се радо задржава.
„Позајмљују“ козметичке препарате
Много жена рећи ће вам како је приметило да им се крема за лице троши брже него раније откад живе с партнером или да њихов лосион за тело сада траје краће. Да ли је у питању мања амбалажа или и јача половина има дужу скинцаре рутину – процените сами.
Одласци код лекара.
Мушкарци воле да се сматрају неуништивим, што значи да не обољевају, немају температуру, а ако их неки вирус и закачи, то траје само неколико дана. Посебно су осетљиви када се ради о посети урологу. Важност здравља, а пре свега превенција, представља тему која је и даље табу међу мушкарцима посебно када дођу до дела да своја искуства с прегледа поделе са другима.
Зато компанија дм сваког новембра спроводи кампању Мовембер која за циљ има управо ширење свести о важности превенције и цео месец посвећује борби за предупређивање болести простате. Осим низа активности, дм дрогерије овим поводом сваке године донирају и знатна средства здравственим установама.
Уживају у љубавним комедијама
Сезона божићних и новогодишњих филмова је пред нама, а сви волимо да се после напорног дана опустимо уз мало смеха и љубави. Иако ће вам рећи да су мењајући канале случајно зауставили програм баш на том филму, многи мушкарци овај жанр сматрају опуштајућим.
Воде дугачке разговоре о својим осећањима
Колико често чујемо да мушкарци тешко испољавају емоције или не деле своје снове и планове с другима? Верујемо, додуше, да се то код њих не дешава често, али да сваки од њих има ту једну особу, можда баш мајку, с којом све ово дели – али не жели јавно да призна коме све открива своје „слабости“.
Иако су ово теме које се „не деле“ с другима, а подједнако су важне за сваког мушкарца, месец новембар идеална је прилика да се сви охрабре и поделе неке своје тајне, подстичући тако своје пријатеље и мушкарце у својој средини да брину о себи.
Преузмите андроид апликацију.