Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад

Новосађанка поделила искуство са доставном службом: „Ни рачун, ни кусур, а сад још и наплаћују чекање“

Достава пошиљки у Србији често зна да буде неизвесна, а поједини корисници поделили су своје недоумице у вези са додатним трошковима и комуникацијом са куририма. Једна суграђанка из Новог Сада поделила је своје недавно искуство, истичући да би више транспарентности у раду доставних служби значило и већу сигурност за кориснике.
Фото: UnSplash/Claudio Schwarz

Како каже, цео дан је провела у стану, очекујући пакет, будући да достављачи, по њеном искуству, углавном не позивају унапред.

Ипак, баш у тренутку када је накратко изашла, курир је стигао и обавестио је да ће доставу покушати поново сутрадан – али уз доплату.

“Рекао ми је да, пошто нисам била ту, може да достави сутра, али да то кошта 100 динара. Није било позива унапред, нити ми је оставио рачун за поштарину. Поменуо је да се та „услуга за други дан“ наплаћује одувек, иако се мени то раније није дешавало”, каже суграђанка.

Додаје и да су раније постојале ситуације у којима кусур није био враћен до динара, као и да рачуни за поштарину и откупнину нису увек доступни.

“Платила сам 540 динара поштарине и 50 динара откупнине за малу крему, а нисам добила никакву потврду о плаћању. Не бих имала ништа против да се то прецизно комуницира и да имам рачун, чисто ради сигурности”, наводи.

На крају, апелује на суграђане да обрате пажњу на цене услуга које им се наплаћују приликом доставе, и да увек траже рачун или потврду, како би избегли евентуалне неспоразуме и били сигурни у оно што плаћају.

Петак дан за спорт, цвеће, пролеће и лагане теме! (петак, 16. мај)

Преузмите андроид апликацију.