На темељу традиције направљен је производ као спој ракије врхунског квалитета и модерног дизајна. Овог пута Академска ракија је отишла корак даље и направила нешто ново, пројекат који прати прошлост и садашњост, традицију и модерно доба, ракију и едукацију. Хуманитарног каракера је, а цео приход намењен едукацији деце
Предраг Кричковић, један од оснивача бренда „Академска ракија“, за наш портал говори о новом пројекту, кроз који ће едуковати људе.
„Идеја је да се сваке године пласира сто лимитираних боца, у част лика и дела знамените особе. Боца ће носити назив „Заслужни Срби „, а прва серија име нашег суграђанина– Јована Јовановића Змаја. Етикета је рађена са његовим портретом који је ручно цртан посебно за ову прилику, биографија и потпис. На позадини етикете је исцртана улица Златне греде у којој је наш песник рођен, биће и исписана његова најпознатија дела“, истакао је Кричковић.
Оснивач и произвођач ове ракије нам открива да ће целокупан приход од продаје сваке серије бити дониран фондацијама које стипендирају младе таленте.
„Желимо да приход од продаје донирамо у хуманитарне сврхе, али у образовање и едукацију деце. Кроз разговор са Фондом за младе таленте, добили смо идеју да у том правцу усмеримо средства. На њихов предлог дошли смо до сарадње са нашим виолинистом, Стефаном Миленковићем који отвара своју хуманитарну организацију. Желимо да помогнемо некоме ко је са својим трудом и радом дошао до одређеног степеника, али му финансије не дозвољавају да остваре свој циљ и постану стуб нашег друштва у будућности“, речи су Кричковића.
Наш саговорник нам није открио ко ће бити следећа српска знаменита личност, али је наговестио да ће бити жена. Као разлог наводи да има много жена које су кроз историју чиниле многа дела. Кроз целу серију водиће се тиме да буде неко ко нас је задужио кроз године.
Флаша ће у продају бити пуштена 6. децембра, на дан када се обележава 190 година од рођења Јован Јовановић Змај.
Свака боца је нумерисана, бројем од један до сто. Цена боце ће износити 5.000 динара, а куповина ће бити омогућена и онлине. Идеја је да свако може да купи једну боцу и да учествује у помоћи, куповина више од две боце по особи неће бити дозвољена.
„Академска ракија се од почетка истиче другачијим приступом према ракији као нашем националном бренду. Циљ је да кроз наш бренд и име „Академска ракија“ повежемо не спојиве термине, где ћемо кроз ракију да едукујемо људе решимо проблема који смо приметили у друштву, а то недовољно познавање наше историје“, истако је оснивач овог бренда.
У боцама се налази шљива препеченица старости пет година. У питању је купажа Пожегаче, Моравке, Чачанске лепотице и Чачанске родне.
Предраг је подсетио да је идеја за производњу ракије настала од стране пријатеља у току студија, са циљем да ракију представе у другачијем светлу.
„Хтели смо да спојимо причу Академске ракије и са нашим почецима, идеју да се зовемо Академска ракија је настала од стране пријатеља у току студија. Стефан Дујовић и ја смо се упознали на факултету, прву ракију смо испекли тако што су нам колеге помогле да дуњу чистимо и гулимо, зато је у шали добија назив Академска ракија“, подсетио је Предраг.
Преузмите андроид апликацију.