Занимљиви предавачи из света бизниса и организовано умрежавање обележили су други дан „Бизнис приче“ конференције.
Конференција „Бизнис приче“ намењена предузетницима и свима онима који тек планирају да се упусте у предузетничке воде, наставила се и јуче у Мастер хали Новосадског сајма.
Владимир Станковић, покретач и аутор подкаста Бизнис приче заједно са Немањом Димићем директором компаније ,,BIT Events“, а под покровитељством Покрајинске владе АП Војводине и Града Новог Сада организовао је другу „Бизнис приче“конференцију.
Учесницима су се данас обратили Владимир Ђукановић (Филозоф са „Wall street-a“), Ана Петровић (Нутриционистички студио), Дуња Јованић („BEBE“ бренд), Вукан Симић („Fishingbooker“), Ана Брзаковић („Digital way“), Татјана Војтеховски („PCI-NLP“), Ајдин Брковић („MonetizeAd“) и Владимир Станковић („Бизнис приче“).
Дуња Јованић је кроз своје предавање учесницима представила како је текао пут настанка њеног бренда „BEBE“.
„Тешко је наћи заједнички језик у пословању са старијим генерацијама када ви припадате „дигиталној ери“.
Фокус је ставила на то колико је за промоцију и раст пратилаца на друштвеним мрежама важно постављање садржаја у реал времену.
Вукан Симић навео је како је свој бизнис развио из љубави према пецању, као и да успешан и здрав бизнис не може да настане преко ноћи.
„Мораш да научиш да „позајмљујеш“ решења – неопходно је инспирисати се најбољима у индустрији“, истакао је Симић.
У оквиру БизБаланс разговора Татјана Војтеховски објаснила је на који начин нам „NLP“ помаже да научимо како се осећамо, јер ћесто ни не знамо како смо, као и да треба да прихватимо уколико смо недовољно добро.
„Погрешна уверења воде погрешним одлукама – имамо уверења која смо „наследили“, која нас коче, а често их нисмо ни свесни.“
Владимир Станковић је на крају конференције, сумирао утиске са учесницима и најавио наредну „Бизнис приче“ конференцију која је планирана за 2. и 3. април 2025. године.
Преузмите андроид апликацију.