Турски малопродајни ланац Фло планира да до 2023. учетворостручи број франшизних продавница широм света. На франшизној мапи су и земље региона Балкана.
Ову турску компанију за производњу и продају обуће основао је Ахмет Зилан 1960. године као малу обућарску радионицу.
ФЛО је данас компанија с међународном репутацијом која активно ради на ширењу малопродајне мреже.
За разлику од скромних почетака, ФЛО у овом тренутку запошљава више од десет хиљада људи и годишње прода више од 55 милиона пари ципела.
Препознатљиви су по понуди великог броја традиционалне и активне обуће за мушкарце, жене и децу, пише портал franchising.rs.
Компанија је за сада снажно присутна у Источној Европи, на Блиском истоку и у Африци и има 650 продавница у готово 25 земаља.
У 17 земаља присутна је као франшиза. Недавно су покренули пословање у Македонији и Црној Гори, а крајем 2021. године најављен је и даљи продор на тржиште Србије.
Према последњим информацијама, компанија планира да до 2023. године учетворостурчи број франшизних продавница, односно, удвостручи број земаља у којима послује.
Остале би јефтина радна обућа – да није било музике
За покретање франшизне продавнице обуће под овим брендом потребан је простор од најмање 600 квадратних метара.
Локал би требало да буде смештен на премијум локацији као што су тржни центри или прометне улице.
У портфолију Фло има и сопствене брендове ципела као што су Kinetix, Dockers by Gerli, Polaris, Butigo и Mercedes, као и познате лиценциране марке Lumberjack и Nine West.
OTP Grupa preuzima tri portala za kupovinu nekretnina u Mađarskoj
Преузмите андроид апликацију.