Почетна > Бизнис
Бизнис

Нисан планира да повећа продају електричних возила у Европи

Јапански произвођач аутомобила Нисан, објавио је данас даље убрзање пословање према електрификацији, наводећи да теже ка 98 одсто продаје својих електричних возила у Европи до 2027. године.
Фото: ТанјугAP Photo/Eugene Hoshiko

Како се из саопштења ове јапанске компаније наводи, они теже да достигну циљ до своје фискалне 2026/27. године, у односу на претходни од 75 одсто, наводећи да желе „да наставе снажну политику електрификације“ и разматрање могућности јачања сарадње са стратешким партнером компанијом Рено, преноси француски Фигаро.

Рено и Нисан су најавили нови почетак њихове сарадње, са поновним усклађивањем њихових узајамних удела у капиталу и новим пројектима,

Претходни циљ компаније у оквиру дугорочне стратегије „Амбитион 2030“, објављене крајем 2021. године, био је 50 одсто продаје електричних возила до 2030. године, док је оставарена продаја током 2022 године чинила 10 одсто.

Да би постигао свој циљ, компанија Нисан сада планира да уведе 27 нових електричних модела до своје фискалне 2030./31. године

Стратешки партнер француског Реноа, подигао је своје амбиције на глобалном нивоу, сада рачунајући на 55 одсто продаје електричних возила у глобалној продаји до 2030. године.

Нисан посебно мора учествовати у 15 одсто капитала „Ампере“, будућег Реноовог електричног возила, која ће бити уведена на берзи.

Јапански Нисан сада рачуна на 58 одсто продаје електричних возила до 2026./27. године, док ће се у Кини смањити на 35 одсто, а у Сједињеним Државама компанија и даље очекује да ће продаја њених будућих електричних аутомобилиа представљати 40 одсто до 2030. године.

Više od tri miliona Holanđana u januaru išlo na odmor u inostranstvo

Преузмите андроид апликацију.