Гледаоци Netflix-а прете да ће отказати своје претплате због најновијих вести да ће платформа за стриминг ускоро почети да приказује AI огласе – током серија и филмова. Претплатници са најнижим нивоом претплате први ће примити ове нове AI огласе. Предвиђено је да се нове рекламе појављују од 2026.

Али након година поскупљења због кризе трошкова живота и недавног увођења оглашавања, ово би могла бити последња кап за многе кориснике. Ејми Рајнхард, председница Netflix-овог одељења за оглашавање, рекла је на догађају за оглашиваче да су основи њиховог пословања оглашавања постављени и очекују још бржи напредак у будућности.
Нове рекламе требало би да се појаве 2026. године, а Netflix је потврдио да се неће појављивати само током стандардних пауза, већ и када корисник притисне паузу – користећи вештачку интелигенцију која ће тематски повезати оглас са садржајем који се тренутно гледа.
На пример, кориснику би се могао приказати оглас за производ који је тог дана тражио на мрежи, у комбинацији са визуелним приказима из емисије или филма који је тренутно на екрану.
Вештачка интелигенција није свима омиљена, а после ове вести, чини се да ће многи корисници озбиљно размислити о својој претплати.
Колико често треба да перете косу и када је најбоље време за то?
Преузмите андроид апликацију.