У месецу борбе против рака дојке, у сарадњи са Министарством здравља Републике Србије и Друштвом Србије за борбу против рака, трговински ланац малопродајних објеката “Идеа” покренуо је пројекат „Нема цену“, који скреће пажњу јавности на превенцију ове болести.
Наиме, у 20 одабраних ИДЕА, Рода и Меркатор продавница у Београду, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Чачку, купцима је понуђена могућност куповине две јабуке, које немају цену, али много вреде, а вредносни износ ће одабрати сами купци, од 3 понуђене опције: 200, 500 или 1000 динара.
View this post on Instagram
Како истичу, иако кампања носи назив „Нема цену“, цео пројекат је изузетно важан за све који се боре са овом болешћу, јер ће цео приход од продаје јабука бити дониран Друштву Србије за борбу против рака.
Ujutru oblačno, toplo i vetrovito, posle podne naoblačenje sa kišom
Преузмите андроид апликацију.