Пријатељи те зову на планинарење, други објављују фотографије свог викенда на мору на Инстаграму.
Пријатељ води приватни посао са двоје мале деце, а ти у пет поподне ниси стигао ни до половине листе ‘to do‘ и питате се, када и како да постигнете све.
Посао, кућни послови, саобраћај, породица, дружења са пријатељима (ко се још сећа), рекреација (повремено), нови филмови и серије, књиге…Толико тога што морате да радите и још више онога што желите да радите, а дан има само 24 сата.
Да ли је проблем заиста превелика посвећеност или је лоше управљање временом?
Како бисмо научили да боље управљате временом и самим тим смањите ниво стреса и напетости, мирније спавате и живите здравије, истражили смо неке навике успешних људи који саветују следеће:
Преполовите своју листу обавеза
Наравно, неке ствари се не могу избећи или занемарити, али будите рационални у погледу приоритета.
Урадите најтеже задатке пре ручка
Имаћете више концентрације, а и поподне ћете провести са осећањем да сте већ нешто постигли.
Правите више пауза
Немојте предуго одлагати, већ се мало истегните, поједите нешто или медитирајте.
Смањите пројекте на мање задатке
Чак и мали задаци када се ураде дају осећај достигнућа који спречава умор, преоптерећеност и губљење у мору обавеза. Слично претходном савету – радите један по један задатак и што мање обављајте више задатака.
Ујутру се фокусирајте на себе и не проверавајте мејлове чим отворите очи
Пробудите се, дружите се са породицом или вежбајте и читајте новине. Ово може захтевати да устанете мало раније, али сви знамо да ко рано рани, две среће граби.
Држите се здраве исхране, рекреирајте се и пијте довољно воде
Биће потребно неко време пре него што ухватите рутину и видите резултате нових навика, али будите стрпљиви јер је рад на себи је процес.
Преузмите андроид апликацију.