Увек актуелно питање како решити проблем са мајсторима који одлажу посао, а траже новац унапред, не ураде посао по договору, а онда не желе да приме рекламацију или дођу поново.
Подсећамо на најважније детаље из Закона о заштити потрошача које би требало имати на уму пре него што ангажујете мајстора.
Прво правило је да проверите да је мајстор кога ангажујете уредно регистрован предузетник, јер вам од тога зависи све, па и то да се жалите ако нисте задовољни.
Увек питајте да ли наплаћује долазак и немојте да плаћате услугу док посао не буде завршен.
Увек се на време распитајте колико кошта рад, а колико материјал и сазнајте ко обезбеђује неопходни материјал.
Упоредите цене са осталим мајсторима на тржишту.
Важно је да таком радова будете присутни и питате све што вам није јасно, јер ви одлучујете да ли ће он обавити и додатне радове ако се појави потреба за тим.
Када мајстор кога сте ви одабрали обави посао и ви пристанете да платите цену за коју сматрате да је неуобичајено висока – немате основа да се било коме жалите, што не значи да не можете да рекламирате услугу уколико је лоше обављена.
Сваки мајстор који има радњу мора да на видном месту истакне ценовник услуга, а онај који долази на ваш позив мора да вам покаже ценовник услуга пре него што отпочне са радом.
Преузмите андроид апликацију.