Амерички ланац ресторана брзе хране „Мекдоналдс“ забележио је глобални пад продаје за 1.5 одсто, што је највеће умањење у последње четири године.
Највећи пад забележен је на тржиштима земаља у развоју, чак 3.5 одсто. Следе тржишта развијених земаља с падом продаје за 2.1 одсто, саопштила је америчка компанија.
Најлошији резултати су у Француској и Великој Британији док је у САД задржан прошлогодишњи ниво, преноси Блумберг.
Грађани су мање посећивали ресторане у САД-у, Европи и у Кини, тражили су јефтиније оброке и више су спремали храну код куће.
Слабија потрошња у Кини и оружани сукоби на Блиском истоку угрозили су пословање ресторана којима управљају локални партнери „Мекдоналдса“ са падом продаје већим од десет процената.
„Мекдоналдс“ је саопштио и резултате о скромном расту прихода у трећем кварталу ове године. Као разлог лоше продаје наводе се слабији резултати у Европи и Кини као и последице оружаних сукоба на Блиском истоку.
Укупни приход од јула до септембра био је већи за три одсто него прошле године и износио је 6.87 милијарди долара.
Преузмите андроид апликацију.